زندگی در قایق بزرگ چگونه است


حتی هنگامی که فروش قایق و چارتر رونق می یابد ، قایقرانی با قایق تفریحی برای بسیاری از مردم یک معما باقی مانده است.

CNBC با چندین صاحب قایق تفریحی صحبت کرد که موافقت کردند به همه س questionsالات – بدون موضوعات محدود – در مورد سبک زندگی قایق تفریحی و شاید مهمتر از آن هزینه آن پاسخ دهند.

مالکان

نیم و فابیولا هرشورن در جزایر ویرجین ایالات متحده در داخل Luna ، تالاب 45 فوت کاتاماران 45 فوت خود هستند. این زوج فعالیت می کنند منشور خدمه همه کاره در کارائیب.

سوفی دارسی و رایان الیسون در Azores of the Polar Seal ، 2007 Beneteau Oceanis 40 ، مجهز به قایقرانی در اقیانوس هستند. چند سال پیش ، این زوج یاد گرفتند که قایقرانی کنند ، شغل های شرکتی خود را ترک کردند و اکنون شرح زندگی آنها در دریا است.

قایق بادبانی مناسب و معقول چقدر است؟

N. Hirschhorn: این به چندین پارامتر اساسی بستگی دارد. این قایق دست دوم است یا جدید ، چه سالی ساخته شده است ، یک بدنه است یا یک کاتاماران ، یک قایق بادبانی چارتر سابق است یا همیشه مالک خصوصی بوده است … آیا فقط یک سفر دریایی ساحلی می خواهید یا می خواهید برای عبور از اقیانوس ها؟

Hirschhorns در کارائیب منشور کار می کند و سفرهای دو روزه برای دو مهمان از حدود 12000 دلار شروع می شود.

با احترام از Sail Luna

لونا مورد جدیدی را به قیمت 650،000 دلار خریداری کرد. با این حال ، ما افراد زیادی را می شناسیم که در قایق های خریداری شده با قیمت 30 تا 80 هزار دلار خریداری می شوند.

به طور متوسط ​​می توانید یک تک رنگ دریایی طبقه متوسط ​​45 فوت خریداری کنید که می تواند در سراسر جهان با قیمت 100000 تا 150،000 دلار و یک کاتاماران با همان اندازه با حدود 250،000 تا 500،000 $ دریانوردی کند. البته قایق هایی در دو انتهای طیف و در هر نقطه قیمتی در این بین وجود دارد.

یک راهنمای خشن برای خرید قایق های سطح پایین

هزینه ها اندازه سال ساخت چه باید دانست
5،000 – 20،000 دلار 20-30 فوت دهه 60 تا 80 احتمالاً به تعمیر و نگهداری نیاز خواهد داشت که هزینه آن به راحتی می تواند به اندازه قایق باشد
30،000 – 60،000 دلار 30-40 فوت دهه 70 تا 80 بعید به نظر می رسد که قایق برای سفر دریایی آماده باشد. حداقل 25٪ از ارزش قایق را برای تعمیرات و ارتقا پس از خرید فراهم می کند
70،000 – 110،000 دلار 40-50 فوت دهه 1990 تا 2000 قایق مدرن سطح اول یا قایق بزرگتر قدیمی ؛ در اینجا قیمت تعادل بین سن ، اندازه و تجهیزات است
منبع: سوفی دارسی

آیا هزینه های دیگری نیز وجود دارد که باید بدانید؟

دارسی: قیمت خرید تنها بخشی از بودجه ای است که شما برای خرید یک قایق تفریحی نیاز دارید. هنگامی که قایق خود را تحویل گرفتیم ، هزینه ها سریعتر از آن بود که می دانستیم!

رایان الیسون آمریکایی و سوفی دارسی زن فرانسوی که اکنون هر دو شهروند سوئد هستند ، در سال 2016 قایق خود را به قیمت 90 هزار دلار خریداری کردند.

با احترام از رایان و سوفی سیلینگ

طی سه سال اول مالکیت Polar Seal ، حداقل 40،000 دلار برای تجهیز آن برای قایقرانی و قایقرانی در اقیانوس هزینه کردیم ، از جمله:

  • کابین خلبان برای خشک نگه داشتن کابین خلبان: 7000 دلار
  • بادبان های جدید: 8000 دلار
  • قایق موتوری و موتور قایق برقی [engine for the dinghy]: 5000 دلار
  • سازنده آب برای تهیه آب شیرین از آب دریا: 2000 دلار
  • باتری های لیتیوم و قطعات الکتریکی: 6000 دلار
  • خلبان اتوماتیک جدید: 2000 دلار
  • قایق نجات: 2500 دلار
  • تجهیزات ایمنی و ارتباطی: 3000 دلار

اگر می خواهید قایق بخرید ، حداقل 30٪ از بودجه خود را برای نگهداری ، تعمیرات و به روزرسانی پس انداز کنید.

ما همچنین هزینه های بیمه قایق سالانه (بسته به موقعیت مکانی بین 1000 تا 4000 دلار) و مسافرت و بیمه سلامت هنگام خارج از اروپا (1500 دلار) و همچنین بلیط هواپیما برای دیدار با خانواده های خود داریم. 2000 در سال) .

چقدر باید درآمد – یا پس انداز کنید – تا چند سال در یک قایق تفریحی زندگی کنید؟

N. Hirschhorn: به این فکر کنید که زندگی در زمین چه هزینه هایی دارد – چه سبک زندگی ای زندگی می کنید؟ آیا دوست دارید در رستوران های خوب غذا بخورید و چیزهای خوب بخرید؟ این احتمال وجود دارد که وقتی در قایق زندگی می کنید نیز همین کار را انجام دهید ، این بدان معناست که سبک زندگی شما اغلب هزینه یکسانی دارد. آیا لنگر خواهید انداخت – که رایگان است – یا در ماریناها می مانید؟ آیا در یک روز تعطیل از پس انداز زندگی می کنید یا در جاده کار می کنید؟ شما خانواده هستید یا زن و شوهر؟

نیم هیرشورن گفت که وی برای سوار شدن به قایق خود در ماریناهای کارائیب شبی 90-300 دلار پرداخت می کند.

با احترام از Sail Luna

محل هزینه ها چقدر تأثیر دارد؟

دارسی: در سال 2019 ، زمستان را در یک مارینا در اسپانیا گذراندیم ، جایی که می توانستیم از قیمت مناسب (300 دلار در ماه) استفاده کنیم. اما غذا بسیار ارزان بود (300 دلار در ماه). ما از وقت خود در بندر برای انجام برخی از پروژه های مهم قایق سو استفاده کردیم و بودجه نگهداری ما افزایش یافت – در 6 ماه 15000 دلار ارتقا یافت.

اما ما به لطف یک معامله محلی عملاً بدون هیچ هزینه ای ماشین اجاره کردیم و بودجه ما برای “فعالیت های سرگرم کننده” تقریباً به صفر رسید ، زیرا از رستوران ها و بارهای ارزان قیمت با دوستان در سراسر جنوب اسپانیا لذت می بردیم.

سوفی دارسی گفت ، صاحبان قایق های تفریحی نیز بودجه دارند ، که به همراه رایان الیسون ماهیانه حدود 3500 دلار برای تعمیر و نگهداری قایق ، برنامه های داده ، مواد غذایی ، تفریحگاه های گاه به گاه و فعالیت هایی مانند غواصی ، موج سواری و اتومبیل هزینه می کند.

با احترام از رایان و سوفی سیلینگ

برای مقایسه ، وقتی سفری سه هفته ای به برمودا داشتیم ، مواد غذایی و رستوران ها بسیار گران بودند. اما ما آن هفته ها را در لنگرگاه گذراندیم و مجبور به پرداخت هزینه برای یک مارینا نبودیم. ما هیچ هزینه ای برای تعمیر و نگهداری یا تعمیرات نکردیم. ما بقیه این ماه را در دریا گذراندیم و از آنجا که در این دو هفته هیچ هزینه ای نکردیم ، بودجه خود را تهیه کردیم.

همه گیری چگونه روی قایق بادبانی تأثیر گذاشته است؟

N. Hirschhorn: این پیچیده تر است … بعضی از کشورها بندرهای دریایی را برای بازدید از قایق های تفریحی بسته اند ، در حالی که برخی دیگر پروتکل ورود می خواهند ، که ممکن است شامل تایید قبلی و قرنطینه تا دو هفته در کشتی باشد.

بعضی از کشورها همه ملیت ها و مسافران با یک مبدا خاص را نمی پذیرند ، این مسئله وقتی که می توانیم سه تا چهار ملیت در هواپیما داشته باشیم کار را دشوار می کند. کشورهای دیگر فقط مسافران واکسینه شده را می پذیرند.

نیم با بیان اینکه شرایط آزمایش Covid به معنای “دیگر نمی توانیم از یک جزیره عبور کنیم” اظهار داشت: تغییرات مکرر سیاست ها و تأخیر در نتایج آزمون باعث پیچیدگی تدارکاتی قایق سواری می شود.

با احترام از Sail Luna

دارسی: همه گیری ، سفر دریایی بین کشورها را کمی دشوارتر کرد ، اما اگرچه توانایی های ما در سال 2020 بسیار محدود بود ، اما در سال 2021 بسیار خوش شانس تر بودیم.

مانند بازار مسکن ، بازار قایق ها در سال های 2020 و 2021 منفجر شد. به نظر می رسد که همه و همسایگان آنها می خواهند یک قایق بادبانی بخرند … قیمت ها نیز به روشی بی سابقه افزایش یافته است. قایق ما به حدی رشد کرده است که اگر امروز آن را بفروشیم هیچ سرمایه ای را که در آن سرمایه گذاری می کنیم از دست نمی دهیم.

آیا تولد بچه های کوچک با زندگی کامل در یک قایق تفریحی سازگار است؟

F. Hirschhorn: هیچ دلیلی وجود ندارد که کودکان در هر سنی نتوانند در یک قایق تفریحی زندگی کنند. خانواده های زیادی در قایق های روی آب زندگی می کنند و آنها معمولاً کودکانی بسیار با اعتماد به نفس ، باهوش و دنیوی هستند که در این شیوه زندگی رشد می کنند. صدها “قایق کودکانه” بخصوص در کارائیب وجود دارد [boats with families living on them].

آیا در دریا وای فای وجود دارد؟

N. Hirschhorn: بله ، ما چندین لایه خدمات داریم. ما یک سرویس داده تلفن همراه داریم که می تواند سیگنالی را تا 20 مایل دریایی از ساحل دریافت کند. از آنجا که ما معمولاً بین دریای کارائیب حرکت می کنیم ، معمولاً همیشه با هم در ارتباط هستیم. ما همچنین دو سیستم مبتنی بر ماهواره با Wi-Fi محدود اما در سراسر جهان داریم.

دارسی: نه ما فقط هنگامی که برنامه داده ای برای کشوری که در حال حاضر به آن سفر می کنیم ، در بندر یا لنگر Wi-Fi داشته باشیم. ما اینترنت ماهواره ای در فضای باز داریم که به ما امکان می دهد پیش بینی های هواشناسی و ایمیل های اساسی را بارگیری کنیم ، اما قطعاً Netflix را تماشا نکنید و به Spotify گوش ندهید!

آیا بیماری دریایی شایع است؟

دارسی: بسیاری از ملوانان از بیماری دریایی رنج می برند و من به خصوص مستعد آن هستم. ترفند جلوگیری از آن است. هنگامی که حالت تهوع فروکش کرد ، دیگر نمی توانید از شر آن خلاص شوید.

ما صاحبان بسیاری از قایق ها را می شناسیم که به هیچ وجه ثروتمند نیستند. این فقط یک روش متفاوت زندگی است …

نیم هیرشهرن

کاپیتان بادبان لونا

بهترین نکات من:

  • شب قبل از ترک دارو مصرف کنید و یک خواب خوب داشته باشید.
  • مقدار زیادی آب بنوشید و بیش از حد معمول غذا بخورید. قند خون پایین بیماری دریایی را تسریع می کند.
  • دست گرمی بازی کردن؛ در لباس و تجهیزات قایقرانی سرمایه گذاری کنید که از شما در برابر عناصر محافظت کند ، زیرا سرما شما را به جهنمی ناخوشایند می کشاند.

آیا پوست اندازی مجاز است؟

N. Hirschhorn: نه ، ما باید از قوانین و آداب و رسوم محلی پیروی کنیم. در مدیترانه ، برهنگی بسیار رایج است.

دارسی: غیر معمول نیست که در لنگر ، نزدیک یک جزیره بیابانی تنها بمانید. هیچ کس تماشا نمی کند ، بنابراین …

سوال متداول چیست؟

N. Hirschhorn: بسیاری از ما می پرسند که آیا در خشکی خانه ای داریم؟ وقتی توضیح می دهیم که لونا خانه ماست ، دوست داریم تعجب چهره آنها را ببینیم.

دارسی گفت ، سفر به کشورهای اروپایی “آسان” است ، اما کارائیب می تواند فرایندهای قایق بادبانی “قدیمی” و گران قیمت داشته باشد.

با احترام از رایان و سوفی سیلینگ

دارسی: همه دوستانم از من سال کرده اند که آیا من هرگز از مواجهه با طوفان یا دریاهای بزرگ که قایق ما را واژگون می کند ، می ترسم و صادقانه بگویم ، قبل از رفتن ما ، من بودم!

اما اکنون می دانم که وقتی دریچه ای برای هوای خوب داریم همیشه بندر را ترک می کنیم. در طول سه سال ، 13000 مایل دریایی و دو گذرگاه اقیانوس ، فقط یک بار از طریق باد شدید قایقرانی کردیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

بزرگترین تصور غلطی که مردم درباره سبک زندگی قایق های تفریحی دارند چیست؟

N. Hirschhorn: برخی تصور می کنند صاحب یک قایق بادبانی یک میلیونر است. ما صاحبان بسیاری از قایق ها را می شناسیم که به هیچ وجه ثروتمند نیستند. این فقط یک سبک زندگی متفاوت است که با پاداش های زیادی همراه است ، اما همچنین با فداکاری های زیاد.

دارسی: مردم بر این باورند که ما بسیار ثروتمند هستیم ، از خانواده های ثروتمند آمده ایم یا درآمد زیادی کسب می کنیم. هیچ یک از اینها درست نیست. ما مقدار زیادی پس انداز کردیم ، فداکاری کردیم و همچنان ادامه دادیم … و بودجه خود را حفظ کردیم.

وقتی ما به طور تمام وقت استخدام شدیم ، من و رایان دستمزدهای راحتی به خانه آوردیم و آرزوی “دو درآمد بدون بچه” را زندگی کردیم. اکنون ما کمتر از نیمی از درآمد خود را انجام می دهیم و با نیمی از بودجه قدیمی خود زندگی می کنیم … اما زندگی ما بسیار غنی تر است.

یادداشت سردبیر: این مصاحبه از نظر طول و وضوح ویرایش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *