سرویس تسلا اکنون شامل ترمیم تصادف است


تسلا جروم گیلن ، سازنده اتومبیل های الکتریکی آمریکایی ، در آخرین روز مطبوعات در تاریخ 3 اکتبر 2014 در نمایشگاه اتومبیل پاریس عکس گرفت. نمایشگاه اتومبیل پاریس روز شنبه برای عموم باز می شود.

اریک پیرمونت خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

شرکت اتومبیل برقی ایلان ماسک روز جمعه به مشتریان اطلاع داد که مراکز خدمات تسلا در حال حاضر تعمیرات تصادف را ارائه می دهند ، این شرکت از سال 2018 صحبت کرده است.

این شرکت در پیامی با عنوان “تعمیر تصادف در اینجاست” به مشتریان خود به عنوان “بدنه جایگزین” توانایی خود را در ترمیم همه چیز از فرورفتگی و خراش گرفته تا “تعلیق و آسیب محور” در مراکز خدمات خود برجسته کرد.

خدمات ، از جمله تعمیرات تصادف ، باید بخش بیشتری از درآمد تسلا را با گذشت زمان نشان دهد ، زیرا اتومبیل آن از ضمانت گذشته و شرکت بیشتر آنها را در سراسر جهان تأمین می کند. در حالی که تسلا 678 میلیون دلار از بخش خدمات ترکیبی و سایر خدمات در سه ماهه چهارم سال 2020 گزارش کرد ، این شرکت درآمد حاصل از خدمات را جداگانه اختصاص نداد. به طور کلی ، این بخش از 580 میلیون دلار در سه ماهه گذشته 17 درصد رشد کرده است.

تسلا 140 مرکز خدمات را در آمریکای شمالی اداره می کند. این شرکت با هدف افتتاح بیشتر ، از جمله 46 مورد در نیمه اول سال 2021 ، که روز چهارشنبه رئیس جمهور خودروی تسلا ، جروم گیلن ، اعلام شد.

این سرویس در ماه های اخیر برای بسیاری از مشتریان تسلا نکته مهمی بوده است ، تا جایی که سرمایه گذاران از مدیران Q4 2020 پرسیدند: “تسلا برای بهبود خدمات چه می کند؟ تسلا به خدمات عالی مشتری بسیار معروف بود. اکنون حتی نمی توان با یک مرکز خدمات تماس گرفت و قرار ملاقات ها برای هفته ها برنامه ریزی شده است. ”

گیلن پاسخ داد: “بهترین سرویس برای ما سرویس نیست. بنابراین ما تلاش زیادی کردیم تا کیفیت و قابلیت اطمینان اتومبیل خود را ارتقا دهیم. در دو سال گذشته تعداد بازدیدهای سرویس یک سوم کاهش یافته است ، بنابراین مشتریانی که نیاز دارند کمتر خدمتی را وارد کنند ، که در واقع این هدف بدون سرویس است. “

وی تأکید کرد که تسلا همچنین “سرویس سیار” ارائه می دهد که طی آن یک وسیله نقلیه و مکانیک تسلا برای تعمیر آن به سمت مشتری مشتری می روند. طبق گفته گیلوم ، بازدیدهای موبایل اکنون 40٪ از کل بازدیدهای خدمات در آمریکای شمالی را شامل می شود و تسلا می خواهد این تعداد در سال 2021 به 50٪ افزایش یابد.

اما همه کارها با بازدید از طریق موبایل انجام نمی شود. به عنوان مثال ، تعویض سقف شیشه ای پانوراما یک ماشین تسلا باید در یک مغازه انجام شود.

گیلن همچنین گفت که تسلا تمام ارتباطات خدمات مشتری را از طریق اپلیکیشن تسلا اجرا می کند – به این معنی که مراکز خدمات تسلا اکنون ترجیح می دهند تماس تلفنی را قبول نکنند یا به راحتی قبول نکنند.

گیوم توضیح داد: “این اپلیکیشن بسیار بهتر از تلفن است.” “او می تواند هشدارها را مستقیماً از اتومبیل ردیابی کند و قرار ملاقات خدمات را تعیین کند. یک سابقه کتبی از همه ارتباطات بین مشتری و تیم خدمات وجود دارد. شما می توانید در آنجا عکس داشته باشید. بدون وارد کردن کارت اعتباری خود می توانید از پرداخت خود مراقبت کنید و همه این کارها را انجام دهید. در مورد سرویس به روزرسانی می کنید. “

گیلوم پیش بینی می کند که سایر شرکت های خودروسازی نیز از این الگو پیروی خواهند کرد.

در اینجا ارتباط کامل با مشتریان وجود دارد:

تعمیر تصادف در اینجا است

28 ژانویه 2021

فرورفتگی ها ، خراشیدگی ها ، خراش ها و موارد دیگر را در مرکز خدمات تسلا به عنوان گزینه خدمات جایگزین محلی خود پاک کنید. جریان تعمیر بهینه شده ما امکان تجربه سریع و بدون دردسر را درصورت نیاز بیشتر به شما می دهد.

خدمات تعمیر تصادف ممکن است شامل موارد زیر باشد: آسیب سیستم تعلیق و محور ، ضربه گیرهای جلو و عقب ، روکش ها ، درپوش های بالابر و درپوش آینه های جانبی ، همراه با درها ، چرخ ها و کلیه تعمیرات شیشه.

برای تعیین وقت ملاقات ، Collision & Glass Repair را از فهرست خدمات در برنامه تسلا انتخاب کنید و تجربه خود را با اعلان های گام به گام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *