چین می گوید اکنون نزدیک به 1 میلیارد کاربر اینترنت دارد


مردم محصولات اپل را پس از شیوع بیماری ویروس کرونا (COVID-19) در سانلیتونگ ، پکن ، چین ، در 17 ژوئیه سال 2020 در فروشگاه گل سرسبد جدید اپل خریداری می کنند.

توماس پیتر رویترز

پکن – داده های جدید میزان ورود چینی ها به اینترنت از زمان شیوع ویروس کرونا و اتخاذ عادات جدید مانند خرید از طریق جریان های ویدئویی زنده را نشان می دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در روز چهارشنبه توسط آژانس دولتی ، چین تا پایان سال 2020 989 میلیون کاربر اینترنت داشته است مرکز اطلاعات اینترنتی چین (CNNIC).

این رقم 85.4 میلیون بیشتر از مارس است ، درست بعد از بدترین اپیدمی ویروس کرونا در چین ، که صدها میلیون چینی را مجبور کرد زمان بیشتری را در خانه بگذرانند.

برای درک مقیاس حدود 1 میلیارد نفر جمعیت اینترنت چین ، رهبر آن است هند 639 میلیون کاربر اینترنت را تخمین می زند 350 میلیون نفر است که بیشتر از کل جمعیت ایالات متحده است.

گزارش دولت همچنین نشان می دهد که چگونه پس از پایان بدترین شیوع در چین تا آوریل ، برخی از روندهای آنلاین باقی مانده اند ، در حالی که برخی دیگر این روند را ندارند.

این گزارش می گوید که بین مارس و پایان سال 72.15 میلیون نفر بیشتر خرید اینترنتی می کنند که بیشتر از طریق تلفن های همراه است و به 782 میلیون نفر می رسد.

افراد بیشتری نیز پول بیشتری برای خرج کردن داشتند – و بیشتر و بیشتر در خانه کار می کردند.

این گزارش می گوید سهم کاربران اینترنت با درآمد ماهانه حداقل 501 یوان (774 دلار) در ماه دسامبر از 27.6٪ در مارس به 29.3٪ رسیده است.

تعداد افرادی که از راه دور کار می کنند 147 میلیون نفر از ژوئن به 346 میلیون نفر تا دسامبر افزایش یافته است – حدود یک سوم از کاربران اینترنت کشور.

افراد بیشتری نسبت به خرید آنلاین فیلم های کوتاه را تماشا می کنند

با رشد چشمگیر خریداران آنلاین ، بازدید از ویدئو با جهش بیشتری – در ماه نه 76.33 میلیون – در دسامبر به 927 میلیون رسید.

این بدان معناست که نزدیک به 94٪ از کل کاربران اینترنت چینی فیلم های آنلاین را تماشا کرده اند ، یعنی بیش از 79٪ که آنلاین خرید کرده اند.

کاربران فیلم کوتاه از مارس 100 میلیون نفر افزایش یافت و در پایان سال به 873 میلیون نفر رسید.

همچنین کاربران تجارت الکترونیک زنده نیز رشد کرده اند و از 123 میلیون نفر در ماه مارس به 388 میلیون نفر در دسامبر رسیده اند. در این گزارش آمده است: حدود دو سوم این مصرف كنندگان هنگام تماشای پخش زنده خرید كرده اند.

مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی آنلاین در حال کاهش هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *