3 روند اصلی مصرف کننده برای مشاهده در آسیا برای سال 2021


بهبود اقتصادی ویروس کرونا ، تداوم معرفی فناوری و افزایش تقاضا برای محصولات بهداشتی سه روندی است که بر رفتار مصرف کننده در آسیا در سال 2021 غلبه خواهد کرد.

این مطابق ایده های جدید شرکت سهامداران خصوصی L Catterton است که از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش اعتماد مصرف کننده بوده است.

چینتا باگات ، شریک مدیر شرکت در آسیا ، روز چهارشنبه به CNBC’s Street Signs Asia گفت: “احساس مصرف کننده اکنون بهتر از ژانویه است.” “اگر چه هنوز تمام نشده است.”

در آخرین شما گزارش اطلاعات کاربر، که بیش از 15000 نفر را در 16 کشور جهان بررسی کرده است ، L Catterton دریافت که مصرف کنندگان در آسیا نسبت به چشم انداز بهبود اقتصادی خوش بین هستند. این مطالعه در آستانه تجدید حیات اخیر موارد در هند و برخی دیگر از مناطق جنوب شرقی آسیا ، در ماه فوریه انجام شد.

برخی از عادت هایی که فکر می کردیم مردم در بحران کوید آنها را قبول می کنند ، شروع به پایدار ماندن می کردند.

چینتا باگات

شریک مدیر (آسیا) ، L Catterton

بیش از یک از 10 پاسخ دهنده (11٪) در آسیا می گویند که زندگی در حال حاضر طبیعی است ، در حالی که در بقیه جهان فقط 3٪ است. این رقم در چین بالاترین میزان است – 20٪. در همین حال ، 43٪ اظهار داشتند که فکر می کنند بدترین بیماری همه گیر تمام شده است ، در حالی که در بقیه جهان 23٪ است.

ریچ گفت: ادامه مسیر بهبودی عامل اصلی سلطه بر رفتار مصرف کننده در سال آینده خواهد بود. با این حال ، وی خاطرنشان کرد که دو روند مرتبط نیز احتمالاً ادامه خواهد یافت. اولین مورد دیجیتالی شدن و انتقال به اینترنت است.

یک کارمند ماسک صورت در تاریخ 26 آوریل 2021 در داروخانه ای در تنکابن ، ایران کار می کند.

آژانس شین هوا گتی ایماژ

بهگات گفت: “ما فکر می کنیم این یک تحول است تا یک انتقال.” “برخی از عادت هایی که فکر می کردیم مردم در جریان بحران کووید آن را اتخاذ می کنند ، ادامه می یابد. کارهای بیشتری وجود دارد که به صورت آنلاین بیشتر از این انجام خواهد شد.”

در همین حال ، وی با تأکید بر افزایش تقاضا برای ویتامین ها و مکمل ها به عنوان یک شاخص اصلی ، سلامتی به یک “مشکل بزرگ” تبدیل شده است.

وی گفت: “تقریباً در سراسر منطقه ، شهر به شهر ، این تنها چیزی است كه با مصرف بیشتر مردم و احتمال ادامه مصرف بیشتر ، خودنمایی می كند.”

در عرض 10 سال شما یک محصول واحد نخواهید داشت ، همه چیز یک تجربه خواهد بود ، یک محصول ، یک سرویس ، همه در یک.

چینتا باگات

شریک مدیر (آسیا) ، L Catterton

اظهارات باگات زمانی اعلام شد که L Catterton اولین سرمایه گذاری استراتژیک خود را در اندونزی اعلام کرد.

این شرکت یک صندوق سرمایه گذاری 56 میلیون دلاری در Social Bella ، یک استارت آپ زیبایی چند پلتفرمی که توسط Temasek متعلق به سنگاپور و شرکت سرمایه گذاری خطرناک Jungle Ventures نیز پشتیبانی می شود ، اداره می کند.

ریچ گفت: این معامله نشان دهنده اعتقاد شرکت به مصرف مداوم و تقاضا برای گزینه های چند کاناله در آسیا است.

بهگات گفت: “نظر خود ما این است که طی 10 سال دیگر شما یک محصول واحد نخواهید داشت ، همه چیز یک تجربه خواهد بود ، یک محصول ، یک سرویس که به یکی تبدیل شده است.”

“ما تنها نیستیم. من فکر می کنم بسیاری از سرمایه گذاران دیگر موارد مشابه ما را می بینند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *