Snap ، Unity در مورد تأثیر تغییر در حریم خصوصی Apple iOS 14 IDFA هشدار داد


مدیر عامل شرکت اپل ، تیم کوک سخنان اصلی را در کنفرانس حفظ حریم خصوصی اتحادیه اروپا در پارلمان اروپا در بروکسل ، بلژیک ، در 24 اکتبر 2018 بیان کرد.

ایو هرمان رویترز

اسنپ ​​و یونیتی نرم افزار ، که درآمد سه ماهه چهارم خود را پس از زنگ در روز پنجشنبه گزارش کرد ، نسبت به تأثیر قریب الوقوع تغییرات حریم خصوصی اپل که برای بهار امسال تنظیم شده بود ، هشدار دادند.

برای هدف قرار دادن تبلیغات تلفن همراه و اندازه گیری عملکرد آنها ، اکنون توسعه دهندگان برنامه و سایر بازیکنان صنعت اغلب از ID Advertiser (IDFA) اپل ، یک رشته منحصر به فرد از حروف و اعداد در هر دستگاه Apple استفاده می کنند. اما به محض به روزرسانی حریم خصوصی ، فروشندگان برنامه مجبور می شوند از طریق درخواست سریع اجازه دسترسی به IDFA کاربر را درخواست کنند. انتظار می رود که بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان نه بگویند ، که انتظار می رود تبلیغات هدفمند تأثیر کمتری داشته باشد.

این تغییرات به یک محل اصلی نزاع برای شرکت های پشتیبانی کننده تبلیغات مانند فیس بوک تبدیل شده است که به نظر می رسد درآمد خود را از این تغییر از دست می دهند. اما فیس بوک به تنهایی دور است.

Unity Software در گزارش درآمد خود گفت که تغییرات در IDFA بر نحوه به دست آوردن مشتریان جدید توسط توسعه دهندگان بازی های موبایل و “چگونگی بهینه سازی ارزش مشتریان برای زندگی” تأثیر خواهد گذاشت.

این شرکت گفت: “اگرچه محاسبه دشوار است ، اما دستورالعمل های ما نشان می دهد که تغییرات در IDFA از بهار آغاز می شود و درآمد ما را تقریباً 30 میلیون دلار یا 3٪ از درآمد در سال 2021 کاهش می دهد.” نوشت.

درک آندرسن ، مدیر مالی Snap در یادداشت های گزارش درآمد سه ماهه چهارم خود گفت که تغییرات در اپل پس از اجرای آن ، خطر ایجاد اختلال در تقاضا را ایجاد می کند.

وی گفت: “هنوز مشخص نیست که این تغییرات می تواند در طولانی مدت بر اوج حرکت ما تأثیر بگذارد و ممکن است تا چند ماه یا بیشتر از زمان اعمال تغییرات مشخص نشود.”

اپل در حال آزمایش به روزرسانی حریم خصوصی در نسخه بتا iOS 14 است که انتظار می رود در اوایل بهار برای همه کاربران منتشر شود.

جرمی گورمن مدیر عامل اسنپ گفت اسنپ با اپل در تلاش است تا برای تغییر آماده شود ، تبلیغ دهندگان خود را آموزش دهد و سرمایه گذاری های طولانی مدت انجام دهد تا از داده های شخص اول بیشتر برای تبلیغات استفاده کند. علاوه بر این ، این شرکت قصد دارد فرصت های بیشتری را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار دهد تا محصولات و خدمات خود را مستقیماً از طریق اسنپ چت در اختیار کاربران اسنپ قرار دهند.

وی گفت: “واقعیت این است که ما اپل را تحسین می کنیم و معتقدیم که آنها سعی می کنند کارهای صحیحی را برای مشتریان خود انجام دهند.” “تمرکز آنها بر محافظت از حریم خصوصی مطابق با ارزشهای ما و روشی است که از ابتدا تجارت خود را ایجاد کرده ایم.”

وی افزود: به طور کلی ، ما واقعاً برای این تغییرات کاملاً آماده هستیم ، اما تغییرات در این اکوسیستم معمولاً مخرب است و نتیجه آن نامشخص است.

سهام این دو شرکت پس از ساعت کاری روز پنجشنبه در معاملات سقوط کرد و اسنپ بیش از 10 درصد افت کرد و یونیتی بیش از 15 درصد سقوط کرد.

CNBC سالوادور رودریگز ارائه گزارش

نامزدها برای سال 2021 آزاد هستند. اخلالگر CNBC 50، لیستی از استارت آپ های خصوصی با استفاده از فناوری دستیابی به موفقیت برای تبدیل شدن به نسل بعدی شرکت های بزرگ دولتی. در حال ارسال تا جمعه ، 12 فوریه ، از ساعت 3 بعد از ظهر EST.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *